Garantie

We doen ons best om al onze producten in topkwaliteit aan onze klanten te leveren. Helaas kan het voorkomen dat er een artikel beschadigd wordt tijdens het transport of vanwege andere redenen gebreken toont. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij zorg dragen voor reparatie of vervanging. Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze vervanging of reparatie. Ten allen tijden zullen we samen op zoek gaan naar een goede oplossing!

Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken, dien je binnen een redelijke termijn van twee maanden contact met ons op te nemen. Onder bepaalde omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@gerichthygiene.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van gerichthygiene.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.0/10 gebaseerd op 2 reviews.