Bedenktijd/retour

Heb je de verkeerde artikelen besteld? Of bevalt het product toch niet? Geen probleem, in de meeste gevallen kunnen we binnen vijf werkdagen de producten ruilen of retourneren. Ten allen tijden heb je het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst, zonder opgave van reden te annuleren. Neem wel altijd eerst contact met ons op voor je een bestelling gaat retourneren. Retourzendingen zonder aankondiging kunnen we namelijk niet accepteren!

Na annulering heb je wettelijk nogmaals 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Kosten voor retourzenden zijn op rekening van de koper tenzij het een verkeerde levering vanuit onze kant betreft. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien wij het retour halen zullen we de kosten vooraf met je communiceren.

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking naar ons geretourneerd moeten worden. Neem contact met ons op via e-mail en vermeld hierbij:

  1. Uw bestelnummer;
  2. Bestel- en leverdatum;
  3. De retourneren product(en);
  4. Uw contactinfo voor het afstemmen van de retourverzending;
  5. Retourreden.

Na het aanmelden van jouw retourzending zullen we binnen twee werkdagen contact met je opnemen over de afhandeling. Na ontvangst en controle van het product, krijg je meestal nog binnen vijf werkdagen het geld retour op je rekening. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen retourneren, dan zullen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Product ruilen?

Heb je het verkeerde product besteld of wil je het ruilen? Geen probleem! Neem dan contact op via de chat rechtsonder in je scherm of stuur ons een e-mail. Wel draag je zelf de kost voor terugzending van het product.

Veel gestelde vragen

Heb je een vraag over retourneren, herroepingsrecht of ruilen? Bekijk hieronder de antwoorden op veelgestelde vragen van onze klanten. Staat jouw vraag of antwoord er niet tussen? Neem dan contact op via de chat rechtsonder in je scherm. Via de e-mail of via het contactformulier kan ook. We helpen je graag verder!

  1. Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
    Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
  2. Tot wanneer kan ik een product retourneren?
    Tot 14 dagen na ontvangst kan je je producten nog retourneren. Alleen niet gebruikte en onbeschadigde producten kunnen worden geretourneerd.
  3. Kan elk product worden geretourneerd?
    Zolang de producten ongebruikt, niet beschadigd en in de bijbehorende verpakking zitten, kan vrijwel elk product geretourneerd worden op gepersonaliseerde producten, zoals dispensers met eigen logo, na.
  4. Hoe kan ik een product retourneren?
    Neem altijd eerst contact met ons op voor u een bestelling gaat retourneren. Binnen twee werkdagen zullen we contact met u opnemen over de afhandeling. Retourzendingen zonder aankondiging kunnen we niet accepteren! Vermeld hierbij altijd:

    1. Uw bestelnummer;
    2. Bestel- en leverdatum;
    3. De retourneren product(en);
    4. Uw contactinfo voor het afstemmen van de retourverzending;
    5. Retourreden.
  5. Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
    Kosten voor retourzenden zijn op rekening van de koper. Ook als het een bestelling betreft boven de € 650,- tenzij het een verkeerde levering vanuit onze kant betreft.
  6. Hoe snel krijg ik mijn geld geretourneerd?
    Na ontvangst en controle van het product, krijg je meestal nog binnen vijf werkdagen het geld retour op je rekening.